سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جهاد اقتصادی
 
 

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: علما و روحانیون باید در اجرا و تبیین این موضوع پیشرو باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح در جلسه مسوولان دفاتر شهرستانی خراسان شمالی افزود: یکی از راهکارهای رفاه در زندگی شخصی و اجتماعی اقتصاد مقاومتی است که اگر این اقتصاد در زندگی عملی شود، برکات آن شامل حال جامعه می‌گردد که روحانیون باید پرچمدار این امر باشند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


رییس منطقه 13 دانشگاه آزاد با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام گفت: عالم بشریت و انسانیت چند روزی است که بخاطر بی‌حرمتی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) داغدار است.

دکتر منادی در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان افزود: این عمل شنیع آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تا ابد یک لکه ننگ در تاریخ خواهد بود.

وی رسالت دانشگاه و آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی مهم خواند و خاطر نشان کرد: دانشگاه و مدرسه در نظام اسلامی باید محل ترویج فرهنگ اسلام و انبیا باشد.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 91 مهر 2 :: 12:0 صبح ::  نویسنده : پوررحیمی

برای شکل‌دهی به یک اقتصاد مقاومتی در کشور به چه شرایطی باید دست یافت؟ یا ماهیت حقیقتی به نام «اقتصاد مقاومتی» کدام است؟ چه چرخه حیاتی در نظام اقتصادی کشور تأمین‌کننده اقتصاد مقاومتی است؟ یا دستیابی به کدام هدف‌های استراتژیک ما را به شرایط اقتصاد مقاومتی خواهد رساند؟ به عبارت دیگر، در راهبردی به نام «اقتصاد مقاومتی» اهداف اصلی چگونه شکل می‌گیرد؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   
درباره وبلاگ


حضرت آیت الله خامنه ای: این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند. ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 48662
Free1