سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جهاد اقتصادی
 
 
سه شنبه 91 آذر 14 :: 7:25 عصر ::  نویسنده : پوررحیمی

بنام خدایی که عزت و بزرگی از اوست

ای اوباما! ای عاشق الکترال های الیگارشی پنهان حاکم، بدان و آگاه باش که تو هم هیچ غلطی نمی توانی بکنی! مگر سلف پیشین تو بوش کوچک نبود که میلیاردها دلار هزینه کرد تا عراق و افغانستان را از لوث دشمنان تان پاک کند و ایران عزیز ما را در تنگنا قرار بدهد، نتیجه چه شد؟ عراق و افغانستانی که خاری در گلوی ما ایرانیان بود را دو دستی تحویل هم پیمانان ما داد. تو هم هر غلطی بکنی آخر سر به نفع ما تمام خواهد شد! بفهم خدا با ماست!

ای اوباما! ای بنده ی شیطان! ما را تحریم می کنی تا از پا در بیاییم! اعتراف می کنم شرایط مان سخت تر شده است ولی بدان که در شرایط سخت آبدیده تر و مقاوم تر می شویم. مگر هشت سال جنگ با دست خالی سخت نبود؟ مگر جنگ چند نسل ما را تربیت نکرد و انقلاب مان بیمه نشد؟ تحریم های تو را می گذرانیم و جشن پیروزی خواهیم گرفت. تو کاری کردی که ما به استقلال بیشتر فکر کنیم. و ایمان بیاوریم اول استقلال بعد پیروزی!

ای اوباما! ای ابامکر، ای اباجهل، نام تو هم در تاریخ ثبت می شود!! تو کاری کردی که دولت ما واردات کالاهای لوکس و زینتی را ممنوع کند تا پول مان را حرام اجناس بونجول خارجی نکنیم. تو کاری کردی که من کفش ترکیه ای، لباس فرانسوی، شلوار اندونزی و جوراب مارک اروپایی نتوانم بخرم. {هر چند همه ی اینها چینی بودند و به اسم دیگر کشورها به ما قالب می شد!!} ولی زین پس من ایرانی می پوشم و جز جنس ایرانی نمی خرم.

ای اوباما! ای اباسلطه! ای که شعار تغییر تغییرت رای مردم آمریکا را دزدید! مصر را تغییر دادی؟ دمت گرم. لیبی را تغییر دادی؟ دمت گرم. یمن و تونس را هم که تغییر دادی. بابا گلی به گوشه ی جمالت! حالا اگر به نفت عربستان و قطر وابسته ای اشکال ندارد، ما بیخیال این دو تا کوچولو می شویم ولی خداییش همت کن و تغییر را تکمیل کن. یک یا مسیح دیگر تا فروپاشی اسراییل داری!


ای اوباما! ای پرچمدار کفر و نفاق! تو کاری کردی که ما مجبور شویم نفت مان را کمتر مفت فروشی کنیم. کارمان سخت شد، می دانم ولی دولت و حکومت ما یاد می گیرند بی پول باد آورده ی نفت مدیریت کنند. مگر دیگران نتوانستند؟ ما هم می توانیم. تازه! این نفت بالاجبار ذخیره شده دهه های بعد بیچاره تان خواهد کرد. منتظر نفت آغشته به نفرت ما در آینده باش که با قیمت خون تان هم مبادله اش نمی کنیم!

ای اوباما! ای درعین اقلیت اکثریت شده! شامپو، اودکلن و نوشابه چه ربطی به بمب اتم و حقوق بشر دارد؟ فکر می کنی اگر شامپو به ایران نیاید ما نمی توانیم بمب اتم بسازیم. یعنی ما نوشابه ی مزخرف کوکاکولا نخوریم می میریم؟ حیف که شرعا نمی توانیم بمب بسازیم و الا دانشمندان کچل ما دوغ آبعلی خوران، به تو ثابت می کردند بدون مو هم می توانند هر چه بخواهند بسازند.

ای اوباما! ای دشمن! باز هم تو را سر کار خواهیم گذاشت. همان طور که ده – دوازده سال است سرکارید! وقتی دشمنی ما و تو مقدر الهی است بگذار دلیل ظاهری این جنگ علم و پیشرفت ایران باشد! هیچ پدیده ای مثل انرژی هسته ای نمی توانست ما را ده سال در برابر توطئه ی تو و ایادی نادانت با هم متحدتر و به هم نزدیک تر کند. مانور احمقانه ات بر پیشرفت های هسته ای یا همان بمب هسته ای را ادامه بده!

ای اوباما! ای مکار سیاه قلب! می دانم که چقدر آرزو داری با ما مذاکره کنی! می دانم که چقدر افسوس می خوری که نگذاشتند دوره ی اول ریاستت شعار انتخاباتی مذاکره با ایران را محقق کنی. می دانم که عده ای از داخل و خارج پالس های مثبت به تو می دهند، اما بدان و آگاه باش که آرزوی پشت یک میز نشینی با روسای مان را به گور خواهی برد. تا زمانی که ما فرزندان روح الله ایم نمی توانیم به فرزندان شیطان لبخند حواله بدهیم!

ای اوباما! ای دژخیم پلید! هر چه می توانی چهره ی شیطانی غرب را بیشتر برای مردم ما نمایان کن. بگذار مردم ما بیشتر از تو و یاران خبیثت متنفر شوند. تو که جرات نداری به ایران ما حمله کنی. به همان تحریمت خوش باش. این تحریم ها باعث می شود تا لعن ها و مرگ بر آمریکا های ما واقعی تر شود و از اعماق وجودمان سرازیر شود. ادامه بده، کاری کن که ما جز به خدا و توانی که او به ما داده به هیچ بنی بشری اتکا نداشته باشیم.

ای اوباما! ای پادشاه سیاهی ها! حساب تمام مسولین و نامدارهای ما را در خارج ایران مسدود کن. اصولا ایرانی که پول هایش را به حساب های بیگانه واریز کند از ایادی شماست. می گویی حساب های صدها نفر را مسدود کرده ای. اگر پولی گیرت آمده همه اش نوش جانت! من همه ی آنها را به تو حلال کردم!! فقط از تو گله دارم که چرا من را جزو مسولین حساب نمی کنی. حساب های من را هم مسدود کن خب! کاری کن ایرانی پولش در ایران بماند و برای وطنش صرف شود.

ای اوباما! ای رییس جمهور آمریکا! ما از تو متنفریم. تو هم از ما متنفر باش! تا می توانی با ما دشمنی کن چرا که ما سال هاست در فکر جهان بعد از تو و آمریکایت هستیم. بگرد تا بگردیم. می دانم شیطان زیاد با تو سخن می گوید ولی بدان و آگاه باش که خدای ما گفته است صبر پیشه کنیم و در مسیر حق استقامت داشته باشیم که آینده از آن ماست.

پ.ن.م: ای اوباما! به آن خائنین فراری ایرانی که تو را تشویق به خباثت بیشتر می کنند بگو این آیه را برایت ترجمه کنند: «و نُریْدُ اَنْ نَمُنَّ عَلی الذینَ اسْتُضْعفوُ ا فِی اْلاَرضْ و نَجْعَلَهُمْ اَئِمَه و َنجْعَلَهُمْ وارثینْ»




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


حضرت آیت الله خامنه ای: این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند. ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 48530
Free1