سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جهاد اقتصادی
 
 
یکشنبه 91 بهمن 22 :: 2:59 عصر ::  نویسنده : پوررحیمی
شمشیرکشی امروز ملت ایران در جبهه پرآتش جنگ اقتصادی، دیدنی و غافلگیرکننده بود.

به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز، بی تردید آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ماه ها پیش منتظر ظهور نتایج تحریم های گسترده ضدایرانی در قالب یک "راهپیمایی سرد و بی روح" بودند؛ امروز اما ملت بصیر ایران باز هم حماسه آفرید و نشان داد که هرگز شرمنده شهدایی نخواهد شد که هم نان‌شان و هم جان‌شان را فدای انقلاب و ایران کرده اند.

اکنون غرب می ماند و ملتی که نشان داده از انقلاب و آرمانهایش کوتاه آمدنی نیست و با واژه ای ب عنوان "عقب نشینی" بیگانه است؛ این را البته سردمداران غربی امروز بهتر از همیشه فهمیدند.



تصاویر حضور میلیونی پایتخت نشینان را همه دیدند؛ گرم، پرشور و گسترده. از همان ساعات ابتدایی امواج اقیانوس ملت روانه خیابان های منتهی به میدان آزادی شد و بسیاری از خبرنگاران خارجی را از همان دقایق نخست شگفت زده کرد؛ خبرنگارانی که از کنار هم گذاشتن آن همه تحریم و مشکل با این حضور شورانگیز ناتوان بودند.

این خروش تهرانی ها، در ادامه بزرگ و بزرگتر شد، و شد آنچه شایسته ملت ایران است.
گزارش خبرنگاران جهان نیوز از بسیاری دیگر از مراکز استان ها حاکی از یک حضور طوفنده بود؛ از هرمزگان و بوشهر در جنوب گرفته تا گیلان و مازندران در شمال و از کرمانشاه در غرب تا خراسان در شرق.



تحلیل حماسه امروز شاید برای ایرانیان آسان باشد اما قطعا برای غرب صهیونی و عوامل آن یعنی جریان فتنه و ضدانقلاب، دشوار و نیازمند گذشت دوران نقاهت از ضربه گیج کننده 22 بهمن است.

ملت ایران امروز نه فقط برای دشمنان بیرونی چند پیام صریح داشت که برخی سیاسیون و مسئولان داخلی هم مخاطب شعار و
هشدار مردم بودند.

از جالبترین پیام های امروز ملت اما تذکر بی پرده آنان به سران و مسئولان قوای سه گانه بود؛ مردم به آنان تذکر دادند که دست از اختلاف افکنی و اقدامات سیاسی بردارند و مشکلات اساسی ملت بویژه موضوع اقتصادی و گرانی را کنترل و مدیریت کنند.



محتوای شعارهای مردم برای دشمنان صریح بود؛ "هیچ فشار، تهدید و تحریمی ما را از انقلاب و ولایت جدا نخواهد کرد"،  "هرگز از حقوق اساسی و مشروع خود دست نخواهیم کشید و تا آخر پای آرمان هایمان ایستاده ایم"، "غرب از زورگویی و رویکرد بی منطق خود دست بکشد و به خواست ملت ها و قانون تن دهد" و...

اکنون غرب می ماند و ملتی که نشان داده از انقلاب و آرمانهایش کوتاه آمدنی نیست و با واژه ای با عنوان "عقب نشینی" بیگانه است؛ این را البته سردمداران غربی امروز بهتر از همیشه فهمیدند. 

مردم در عین حال به فتنه گران و سیاسیونی هم که در خط دشمن قدم برمی دارند، هشدار داد که دست از فتنه گری و طرح حیله های انتخاباتی، سیاسی و اقتصادی بردارند و از عملکرد ضدمردمی خود برائت جویند.

از جالبترین پیام های امروز ملت اما تذکر بی پرده آنان به سران و مسئولان قوای سه گانه بود؛ مردم به آنان تذکر دادند که دست از اختلاف افکنی و اقدامات سیاسی بردارند و مشکلات اساسی ملت بویژه موضوع اقتصادی و گرانی را کنترل و مدیریت کنند.

در واقع روی دیگر این تذکر این بود که مردم حساب مسئولان را از نظام و ولایت جدا می دانند و اگر نیاز ببینند از مسئولان قوا حساب کشی خواهند کرد.

ملت اکنون منتظرند که مسئولان قدر این همه بصیرت و تسامح را بدانند و بجای موضوعات فرعی به حل دغدغه های اصلی همت ورزند.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


حضرت آیت الله خامنه ای: این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند. ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 48417
Free1