سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جهاد اقتصادی
 
 

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: محرم بهترین زمان برای تبیین اقتصاد مقاومتی است.


خبرگزاری فارس: محرم بهترین زمان برای تبیین اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‎سفلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه امام حسین (ع) نخستین شهید امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: تمام روزها برای پیروان اباعبدالله عاشورا و همه جا کربلا است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر باید برگرفته از عاشورا باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس افزود: باید در شرایط فعلی که دشمن از همه جا بر ملت ما فشارهایی وارد می‌آورد و ملت ما را با تحریم اقتصادی و هجمه فرهنگی مورد هجوم قرار می‌دهد و به مقاومت و مبارزه نیازمند است ستاد باید فعالیت بیشتری داشته باشد و در برنامه‎های ایام امر به معروف و نهی از منکر باید اقتصاد مقاومتی برای مردم تبیین شود و بازاریان نیز به نصب پارچه و پوستر ماه محرم کمک کنند. 

قزل‎سفلی یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را در دوران حاضر ترویج اقتصاد مقاومتی در بازار عنوان کرد و گفت: باید نقش بازار اسلامی را در اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.

در برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید از افراط و تفریط پرهیز شود

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید از افراط و تفریط پرهیز شود افزود: تحریم‌های اقتصادی دشمنان ضرورت توجه و تلاش بیشتر مسئولان را برای رفع مشکلات مردم می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید حرکت امام حسین (ع) را در احیای امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم اذعان داشت: در این زمان که دشمنان تهاجم اقتصادی را در پیش گرفته‌اند باید اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین کنیم و ستاد در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشته باشد.





موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


حضرت آیت الله خامنه ای: این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند. ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 48531
Free1