سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جهاد اقتصادی
 
 
شنبه 91 مرداد 21 :: 12:0 صبح ::  نویسنده : پوررحیمی
به گزارش صالحین، سردار نقدی در همایش نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی ضمن اشاره به لزوم عمل به مقتضیات اقتصاد مقاومتی گفت: «باید لزوم عمل به این تکلیف برای همه ی ما جا بیفتد و تبدیل به گفتمان غالب در جامعه شود. در همین زمینه و با همین رویکرد باید هیئت های عاشقان ولایت در همه ی استان ها تشکیل شود.»

وی همچنین افزود: «یادمان باشد که اقتصاد مقاومتی راهبرد و حکم ولایت است. ما تشکیل شورای طراحی گفتمان ولایت را پیش بینی کرده ایم تا به تبیین گفتمان ولایت بپردازیم.»
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ی سخنان خود گفت: « ما باید گفتمان ولایت را در رگ و پی جامعه مان جاری کنیم.»
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از کسانی که روح و حقیقت اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند گفت: « اقتصاد مقاومتی حالت انفعالی ندارد بلکه حایز خصوصیت های تهاجمی نیز هست.»
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «ما می خواهیم به فرمولی دست بیابیم که با کمک آن در شرایط قرارگرفتن مقابل شدیدترین تحریم ها از سوی دشمن نیز، حرکت رو به جلوی اقصادی کشورمان را به نظاره بنشینیم.»


سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «اگر ما آن عزمی را که در مقابله با ناامنی ها و در طول دوران دفاع مقدس و همچنین طی دوران انقلاب اسلامی داشتیم، همچنان حفظ کنیم، در عرصه ی اقتصاد مقاومتی هم پیروز میدان خواهیم بود.»
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: « دشمن علیه ما ترور، جنگ داخلی و ناامنی را طی سال های اول انقلاب به راه انداخت. در همین دوران گاهی تا چهل شهید در تهران می دادیم و نهایتا هفتده هزار شهید ترور را تقدیم انقلاب اسلامی مان کردیم که اکنون حاصل این مقاومت بزرگ برخورداری از یک دستگاه امنیتی است. دستگاهی که جاسوس های صهیونیست، آمریکایی و انگلیسی را دستگیر می کند. این توانایی حاصل همان مقاومت است.»
نقدی همچنین گفت: « ارتش ما در دوران قبل از انقلاب وابستگی کامل به آمریکا داشت اما بعد از دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی نیروهای نظامی مقتدری بیرون آمد که قوی ترین نیروی نظامی منطقه و از قدرت های نظامی بزرگ جهان است.»
وی ضمن اشاره به ضرورت مقاومت در همه ی زمینه ها و شوون زندگی گفت: « ما در هر عرصه ای که مقاومت کردیم با بهره گیری از نیروی اراده، موفق بیرون آمدیم؛ حال اگر در عرصه ی اقتصاد هم اقدام به مقاومت کنیم تبدیل به یک قدرت بزرگ اقتصادی خواهیم شد.»
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «به یاد داشته باشیم دشمن در عرصه ی سیاسی از ما شکست خورد و نتوانست مانع برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در مملکت ما شود. دشمن در عرصه ی نظامی هم به موفقیتی دست نیافت اما در عرصه ی اقتصاد و فرهنگ همچنان به تلاش های خود جهت رسیدن به اهداف خاص مورد نظرش ادامه می دهد.»
وی در انتهای سخنان خود افزود: « حداقل هدف دشمن از وارد آوردن فشار اقتصادی و تهاجم در این زمینه جلوگیری از پیشرفت ایران است. دشمن قصد دارد تا مانع الگو شدن ایران برای دیگر کشورها شود. از سوی دیگر حداکثر هدف دشمن در عرصه ی تهاجم اقتصادی، ایجاد رویارویی بین مردم و نظام و مأیوس کردن مسوولان است. به همین دلیل باید اقتصاد مقاومتی را همچون دفاع مقدس جدی بگیریم.»




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


حضرت آیت الله خامنه ای: این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند. ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 48672
Free1